“Customers will never love a company until the employees love it first.”- Simon Sinek
Wat is er nodig om van betrokken medewerkers ‘aligned’ medewerkers te maken die het merk léven? Die het van binnenuit waar maken? Het DEVV3H-model van Buro Dirigo geeft inzicht en overzicht in de stappen op weg naar alignment.
Dialoog, Enthousiasme, Vertrouwen en Verantwoordelijkheid; daar staat DEVV voor. Ervaring leert dat dit de vier basis-voorwaarden zijn voor een succesvol internal brandingtraject. De 3 H’s zijn Hart, Hoofd en Handen. Drie opeenvolgende stappen waarin merkenthousiasme bij je medewerkers op natuurlijke wijze tot leven komt. Dit uit zich in het gewenste merkgevoel, merkdenken en merkgedrag.
Creatief bureau met visie. Denken mee met hun klanten. Origineel, innovatief en vriendelijk. Toppers!
Onze uitingen zijn veelal gericht op gedragsverandering en dienen erg laagdrempelig te zijn. Het is fijn dat Buro Dirigo deze expertise in huis heeft en altijd met ons meedenkt over de juiste boodschap.
De medewerkers van Dirigo zijn vakkundig en supergezellig! Niets is te veel, ze zijn altijd bereid om een stap extra te zetten en ze denken positief kritisch mee. Het is altijd fijn om met hen samen te werken!
Bij Buro Dirigo werken mensen die doen wat ze zeggen, goed en snel kunnen schakelen en ook nog eens betrokken en vriendelijk in het leven staan.
Een fijn bureau waar mensen werken die zich de materie snel eigen maken, goed meedenken én even extra gas geven wanneer je het nodig hebt.
Buro Dirigo is een professionele partner die met je meedenkt en aandacht heeft voor detail
Wij hebben een 'Escape & Leer direct' gedaan via Buro Dirigo. De observaties en feedback die we achteraf als team kregen waren heel sterk en bruikbaar.
Meer weten over DEWV3H
en onze kijk op internal
branding?
Bel Alisa of stuur een mailtje. We horen
graag van je!