Buiten winnen is binnen beginnen. Dit klinkt misschien wat flauw, maar waar is het zeker. Jullie merk wint aan kracht als het van binnenuit ‘geleefd’ wordt. Daarom betrekken we middels internal medewerkers betrekken bij het merk. Zijn ze trots? Weten ze wat van hen verwacht wordt? Welke mogelijkheden zien ze zelf en welke tools krijgen ze om de merkbelofte waar te maken? Deze training volgt vaak op een positioneringstraject. Internal branding draagt bij aan trotse en betrokken medewerkers, geboeid door de organisatie en het merk. Internal branding gaat een stap verder dan interne communicatie. Met internal branding verbinden we de externe profilering van de organisatie met het gedrag van de medewerkers. De medewerkers leven het merk intern en extern zoals het ook beloofd wordt aan klanten. De interne identiteit staat centraal en daarmee wordt vervolgens naar buiten gegaan.
Wil jij ook als organisatie van binnenuit een sterk merk naar buiten opbouwen?
Neem contact met ons op voor meer informatie.
De organisatietrots een boost geven bij je medewerkers of van je team een topteam maken?