Merksterk

Van betrokkenheid naar bezieling

Hoe laat je je medewerkers de beloftes aan klanten ook écht waarmaken, of zelfs overtreffen? Dat vraagt om een bedrijfscultuur die dit faciliteert, maar in praktijk vaak lastig te realiseren is. Je weet bijvoorbeeld niet goed wat je met de uitkomsten van het MTO aan moet. De persoonlijke drijfveren van je medewerkers zijn niet helder. En er is ook nog een uitstroom van talent die moet worden ingedamd. Bij Buro Dirigo nemen we je deze gespecialiseerde klus uit handen. Samen met jou brengen we je huidige én gewenste bedrijfscultuur in kaart, met de betrokkenheid van je medewerkers als uitgangspunt. Daarna helpen we ze uitgroeien tot de best mogelijk ambassadeurs van je merk.

Ontdek DEWV3H

De formule voor medewerkers die het merk ‘leven’.

Wat is er nodig om van betrokken medewerkers ‘aligned’ medewerkers te maken die het merk léven? Die het van binnenuit waar maken? Het DEWV3H-model van Buro Dirigo geeft inzicht en overzicht in de stappen op weg naar alignment.

Dialoog, Enthousiasme, Waardering en Verantwoordelijkheid; daar staat DEWV voor. Ervaring leert dat dit de vier basisvoorwaarden zijn voor een succesvol internal brandingtraject. De 3 H’s zijn Hart, Hoofd en Handen. Drie opeenvolgende stappen waarin merkenthousiasme bij je medewerkers op natuurlijke wijze tot leven komt. Dit uit zich in een versterkte bedrijfscultuur met het gewenste merkgevoel, merkdenken en merkgedrag.

“Customers will never love a company until the employees love it first.”
- Simon Sinek

Ook je merk van binnenuit veranderen? Download hier de Merksterkgids en ontdek:

  • Een direct toepasbare scan om je bedrijfscultuur en intern merkenthousiasme in kaart te brengen
  • Handvatten om de meerwaarde van je organisatie structureel te verbeteren
  • Het DEWV3H-model voor bewezen effectieve internal branding
  • Bonus: een handige checklist internal branding
Partnerbadge LeadInfo
  • Buro Dirigo
  • Hendrik Figeeweg 1-U
  • 2031 BJ Haarlem
Mensen maken merken