Hoe kunnen wij medewerkers en ouders op een eigentijdse manier enthousiasmeren voor het christelijk karakter van de scholen die bij ons zijn aangesloten om zo onze marktpositie te versterken?
Rebranding van de stichting middels een gezamenlijk traject met ouders en leerkrachten, uitmondend in een merkbelofte en middels inzet van internal branding en onboarding versterken van leerkrachten in waarmaken van unieke waarden en normen op een manier die past bij deze tijd.
Toetsing van het merkverhaal onder alle medewerkers, oplevering van merkboek met daarin de corporate story van VCO Harderwijk, een toolbox voor leerkrachten om op het merk te reflecteren en het gedachtegoed te internaliseren, een welkomstpakket voor nieuwe medewerkers en een themadag voor personeel.
Meer onderlinge betrokkenheid, duidelijke handvatten voor het in de praktijk brengen van de merkwaarden en christelijk karakter vertaald in een relevante belofte aan kinderen en ouders.
Wil je graag oud internal branding of heb je een vraag voor ons?